Pengaruhi Jantina Bayi Anda....Secara Semula Jadi

Saturday, September 03, 2016 1 Comments A+ a-

Eh boleh ke tentukan jantina bayi yang bakal dilahikan?

"Ya, memang boleh! Menurut beberapa kajian, ibu bapa boleh bekerjasama untuk mempengaruhi dan "memilih" jantina melalui kaedah semula jadi seperti memanipulassi kimia badan menerusi pemakanan, masa untuk mengadakan hubungan dan lokasi mendepositkan sperma!"


Bagi bayi perempuan...

Langkah 1 - Pemakanan & Gaya Hidup
  • Ibu-ibu perlu mengurangkan pengambilan kalori dan mengelakkan makanan yang mengandungi garam, yis, tauhu, kekacang dan daging merah
  • Ibu-ibu harus berusaha untuk mewujudkan kimia badan yang lebih berasid kerana sperma lelaki tidak boleh hidup dalam keadaan yang berasid
  • Bapa-bapa perlu makan lebih banyak makanan yang beralkali seperti sayur-sayuran, buah-buahan dan alga.
Langkah 2 - Masa
  • Pasangan perlu melakukan hubungan intim dengan lebih kerap dan berhenti 2-3 hari sebelum ovulasi kerana sperma lelaki mempunyai jangka hayat yang lebih pendek dan akan mati semasa ovulasi, sekali gus meningkatkan kemungkinan untuk hamil bayi perempuan.
Langkah 3 - Lokasi Ejakulasi
  • Pasangan perlu memilih penetrasi cetek semasa hubungan intim supaya sperma boleh diletakkan di pintu masuk vagina yang lebih berasid. Sperma lelaki kurang berdaya tahan berbanding sperma perempuan dan akan mati sebelum sampai kepada telur.

Tips:
Anda boleh membuat badan anda lebih beralkali dengan pengambilan
Vitamin A (Carotomax)
Vitamin C (Sustained Vita-C+)
Vitamin D (Ostematrix)
Vitamin E 

Bagi bayi lelaki...

Langkah 1 - Pemakanan & Gaya Hidup
  • Ibu-ibu perlu mengambil makanan berkalori tinggi, makan sarapan pagi dan makan makanan yang tinggi kalium dan mendapatkan kimia badan yang lebih beralkali
  • Bapa-bapa perlu megambil makanan yang membentuk asid - seperti daging, nasi, mi, dan makanan laut dan elakkan memakai seluar dalam yang ketat dan pemanasan pada kemaluan (komputer riba, telefon dan lain-lain)
Langkah 2 - Masa
  • Pasangan perlu mengadakan hubungan intim betul-betul sebelum ovulasi iaitu semasa sperma lelaki masih ada dan kuat untuk meningkatkan kemungkinan hamil bayi lelaki.
  • Pasangan perlu mengelak daripada melakukan hubungan intim 4 hari sebelum ovulasi
Langkah 3 - Lokasi Ejakulasi
  • Pasangan perlu memilih penetrassi yang dalam semasa hubungan intim supaya sperma boleh diletakkan lebih dekat dengan pangkal rahim yang lebih beralkali dan sesuai untuk sperma lelaki. Ia juga memberi peluang kepada sperma lelaki untuk mendahului kerana sperma lelaki mempunyai jangka hayat yang lebih pendek.

Berminat untuk mencuba dan membuat pesanan produk Shaklee. Kini, pembelian produk Shaklee tersangatlah mudah. Dengan hanya klik button di bawah, anda sudah boleh membuat pembelian secara online seperti mana anda membeli di zalora.com atau lazada.com. Hanya dengan menggunakan kad kredit atau kad debit yang ada logo Mastercard atau Visa, semuanya menjadi mudah dihujung jari anda.🙂


1 comments:

Write comments
Ida Khairani
AUTHOR
December 15, 2016 at 12:10 PM delete

Ebby ada amalkan untuk anak perempuan ka selama ni?

Reply
avatar