Kau Adalah Alasan Kenapa Aku Ada...

Saturday, September 10, 2016 0 Comments A+ a-


Betapa susah nya nak kata kan TIDAK bila ada satu permintaan dari beliau...

Tapi apakan daya Ebby...
Ma segala²nya...
Tiada ibu lain sehebat ma...

Tempat mengadu
Tempat meminta pertolongan
Tempat berkongsi cerita

Harga sebotol vivix tak setanding pengorbanan maa untuk ebby...

Pada usia 63 tahun...
Maa masih mampu memandu dari Terengganu Ke PJ..
Walaupun maa tak pernah memandu sendiri ke KL..

Betapa kuatnya maa...
Bila kakak ma tidak sihat...
Maa berulang ke KB...tidur di tempat menunggu...
Hebatnya maa...

Harapan ebby...dapat gembirakan maa selalu...



Terima kasih Maa untuk apa yang engkau lakukan,
Aku tahun terima kasihku tidak seberapa,
Aku sangat menyayangi dirimu,

Aku tidak mengatakan cukup,
Bagiku amat sukar untuk diungkapkan dengan kata-kata,
Aku berharap aku dapat meluahkan semua yang aku rasakaan,
Tapi bagiku engkau tahu ini masalah besar

Memiliki hari yang baik yang ku pikir darimu,
Aku berharap perasaanku untuk mendapatkan hal itu...

Engkaulah satu-satunya ibuku...
Tiada dua dan tiada pengganti yang lebih baik darimu...





Berminat untuk bersama-sama saya, menjana pendapatan bersama Shaklee?
Hubungi saya 012-9569686

Berminat untuk hadiahkan Vivix buat yang tersayang?
Tekan button Buy Now di bawah untuk buat belian atas talian.