Cara Merawat Fibroid Dari 13.3cm tanpa pembedahan!

Monday, January 16, 2017 0 Comments A+ a-

Disclaimer :

Ini Pengalaman Saya Sendiri bukan Rekaan atau Cetak Rompak




2 bulan lepas (23 November 2016) scan fibroid 13.3cm...tak terkata betapa gelapnya dunia...sakit macam contraction nak bsalin...

Waktu di klinik dapat pain killer...saya tanya doktor "ada ubat tak?" Doktor jawab x de, selain pain killer...tp fibroid awak tak ganggu...tp kalau sakit mmg biasanya kena operate buang...

TAPI ada 2 risiko
1- jika berlaku pendarahan, awak kena buang rahim sebab fibroid ni tlampau besar
2- fibroid akan berulang iaitu ada balik macam Norazzean Azizan

Sy jawab "tak pe supplement banyak kan doktor!" Doktor gelak sakan...

Ok doktor...bg saya masa sebulan saya akan datang scan balik...

2minggu lpas tu..kebetulan suami musim sejuk² ni lengan dia sakit sokmo... Doktor cakap makan kalsium..saya kata kat suami ok ostematrix jangan miss...

Pastu sesambil saya kata nak scan...doktor scan..dan dah turun ke 5.9cm

Dan smalam upline (mami Lyna) saya tanya bila follow up..saya jawab sepatutnya da follow up..tapi disebabkan ujan saya x pergi..so, pagi tadi (14 Disember 2016) saya follow up hospital...scan...




Doktor pertama, godek² tak nampak...dalam hati waaaa..
Pastu doktor cakap jap dia panggil pakar O&G...

Pakar scan...suh ukur..2.3cm

Ok tak yah refer O&G cuma boleh nak follow up tgk makin mengecil tak lepas ni...

Ya allah nak menjerit tuhan je yang tau.. awak perasan tak camne b senyum Doc Khalida? Siap Doc Nadia tanya wiii ko amik apa..bla bla bla

Saya keluar pintu bilik doktor dengan senyuman..dan cari kelibat suami...

Makcik sebelah tanya...mengandung ke dik...

Kikiki..

Bahagia...seharian sy tersenyum..sampai krem mulut...

Alhamdulillah...mujur ada shaklee!!! Dan semua ni dengan izinNya

Saya ambil beberapa jenis shaklee secara konsisten..dengan kuantiti tertentu...

Psst : ramai doktor gelakkan bila sebut supplement..sbb supplement bukan ubat...tp, sy share sbb ini terjadi pada sy...

Cerita asal yang saya baru copy ke blog boleh baca Bagaimana Pengalaman Saya Mengecilkan Fibroid dari 13.3cm ke 2.3cm



Alhamdulillah, yang ingin tahu bagaimana saya buat, rahsia saya boleh hubungi saya.

Carotomax, Fibroid, Omega Guard, Sustained Release Vita-C Plus, Vita-E Complex, Vita-Lea Iron Formula, Vivix, Cyst dan Fibroid, Merawat Fibroid dengan Shaklee, Mengecilkan Fibroid dengan Shaklee, Set Fibroid Shaklee,


Sehingga date hari ini 16/01/207

Dah beberapa orang kawan yang mencuba cara saya alhamdulillah fibroid dan cyst mengecil.

Salah seorang nya boleh baca Fibroid Mengecil Dari 7cm ke 2 cm.


HUBUNGI SAYA EBBY 012-9569686

atau belian atas talian