Cara Merawat Penyakit Saraf

Wednesday, February 08, 2017 1 Comments A+ a-

Sakit saraf sekarang ni bermacam² jenis, kalau dulu orang tua² je kita dengar sakit saraf ni serang orang tua² jep, tapi sekarang ni muda² yang masih anak dara pon ramai sangat kat fisio tuh duk buat rawatan.

Orang yang mengidap sakit saraf merasa sakit yang berbeza-beza. Bagi sesetengah pesakit saraf, ia sakit seperti terasa menikam-nikam di tengah² malam. Bagi yang lain pula, merasai gejala sakit seperti terpijak duri, "semut²", atau rasa seperti terbakar.

Sakit saraf yang tidak terkawal boleh menjadi sukar untuk ditanggung. Namun, dengan rawatan yang betul, insyaAllah kesakitannya boleh dikawal dan dikurangkan. Amiin

Kadang² kita tak sedar yang kita menghidapi penyakit yang berbahaya kerana kita tidak pernah membuat pemeriksaan kesihatan. Betul?

Ada yang takut nak buat pemeriksaan kesihatan. Katanya takut nanti tahu penyakit yang dihidapi. Ya Allah… bagus lah kan kalau macam tu. Bila kita tahu penyakit apa yang kita hidapi, kita dapat mencari ubatnya. Ada jugak yang merapu² pergi berubat secara tradisional lah, akupanthur (betul ke ejaan nih?) dan macam² rawatan yang kadang² boleh memudaratkan lagi keadaan

Kadang² kita lenguh dan kebas² kaki dan tangan, sakit belakang, tak boleh tidur malam dan sakit pinggang. Kita rasa ini mungkin simptom biasa. Usia semakin meningkat sebab tu jadi macam ni. Atau sebab kerja terlalu kuat.

Tahukah anda, simptom² yang disebutkan di atas adalah simptom-² sakit saraf????!!!! OK. Jangan gelabah. Apa yang perlu anda buat sekarang adalah dengan melakukan pemeriksaan kesihatan dengan segera. Jangan dilengah-lengahkan.

Dan sekiranya anda benar di sahkan mengidap penyakit sarah. Doktor akan menyarankan ubat²an yang perlu di ambil. Anda juga boleh bertanyakan mengenai alternatif lain.

Ok, untuk penyakit saraf ebby cadangkan anda mengambil SET SARAF SHAKLEE

Testimoni² mereka yang mengamalkan supplement shaklee

Sakit Saraf, Vivix, Testimoni Pesakit Saraf & Sendi, Bell Palsy, Strok
Testimoni 1- Bell Palsy
Testimoni 2 : Strok



Hubungi :





1 comments:

Write comments
February 12, 2017 at 3:01 AM delete

sedangkan simpul biawak pun kita tak sanggup nak hadap, ini kan pulak stroke.. kan ? em..

Reply
avatar