Tukar Brand Supplement boleh Mengubah Hidup Anda

Friday, December 02, 2016 2 Comments A+ a-

Alhamdulillah, bersyukur kepada ALLAH S.W.T kerana ebby telah menjumpai produk supplement yang terbaik untuk keluarga dan kawan-kawan. Ebby jugak telah menjadi salah seorang distributor dan leader bagi produk shaklee 😍 Hampir 5 Tahun ebby dengan produk ini bermula dengan set Penyusuan, Set Mengandung dan kini dengan Set Detoks dan juga set turun berat badan dengan sihat kita kan nak gojes mojes 😊 bukan hanya untuk cantik tapi untuk kesihatan.

Ebby jugak seronok dengan produk dan mula kongsi kebaikkan dengan kawan-kawan terdekat. Yer la kan, takkan nak sihat sorang-sorang kan?

Apa yang best sangat, ia telah mengubah ke arah gaya hidup yang lebih sihat. Kalau dulu makan pon pakai sumbat je, beli pencuci pon x pikir-pikir dah sekarang tak lagi. Set Penjagaan Kulit muka mahupun set Pencuci tanpa bahan kimia yang boleh merosakkan kulit dan tubuh badan jugak persekitaran, ini lah dinamakan bukan DETOX tubuh bdan je tapi DETOX RUMAH jugak 💋

Jom ebby kongsikan kenapa ebby cakap Tukar brand SUPPLEMEN boleh mengubah HIDUP korang! (baca sampai abis tau 😆)



SHAKLEE, Syarikat Pemakanan Semulajadi Amerika Syarikat.

Di Shaklee, bermula dengan alam semulajadi. Percaya bahawa alam semulajadi adalah jawapan kepada kehidupan yang panjang, sihat dan produktif dan kami menggunakan kuasa alam semulajadi dalam setiap formula eksklusif untu membantu / membuat anda lebih sihat.

Pengasas berwawasan kami, Dr. Forrest C Shaklee, membina syarikat ini berdasarkan kepada prinsip tersebut lebih daripada 50 Tahun yang lalu. Sejak dari itu telah mendedikasikan syarikat untuk menjadi pakar-pakar utama dalam penyelidikan dan pengubalan saintifik yang paling tulen dan produk pemakanan yang semulajadi yang paling berkesan di dunia.

Ini bermakna, tiada sebarang perasa tiruan, pemanis, atau bahan pengawet dan hanya bahan-bahan semulajadi terbaik digunakan yang anda tahu boleh dipercayai.


KETULENAN

Semua yang anda perlukan dan tidak ada apa-apa yang anda tidak perlukan.

Pengalaman menunjukkan yang anda tidak boleh mengambil jalan pintas untuk kualiti. Sebelum apa-apa bahan di masukkan ke dalam supplement Shaklee, ia akan melalui proses pemeriksaan yang ketat dalam industri, walaupun di luar piawaian farmaseutikal yang ditetapkan oleh Badan Pharmacopeia Amerika Syarikat (USP).

SHAKLEE menguji lebih 350 bahan cemar, termasuk 320 racun  perosak manakala standart USP memerlukan hanya 80 dan SHAKLEE menjalankan lebih 100,000 ujian setahun bagi memastikan ketulenan yang paling tinggi dan kemujaraban sebaik mungkin.


KEMUJARABAN

Dijamin melalui formulasi tanpa kompromi. Saintis mencari di seluruh dunia untuk mendapatkan sumber yang paling tulen dan paling kuat, bahan-bahan semulajadi yang sedia ada. Langkah pertama, menghabiskan masa beribu-ribu jam mengkaji secara menyeluruh kajian saintifik bagi mana-mana dan semua bahan-bahan dan menjalankan kajian sendiri untuk mengesahkan keberkesanannya.

Di sini, SHAKLEE melabur dalam hanya bentuk terbaik untuk dikaji bagi setiap nutrien, menggunakan mereka untuk mewujudkan formula proprietari sendiri, menguji keaslian dan keberkesanannya dengan ketat

Selain itu, SHAKLEE telah memperolehi lebih 60 patent dan "patent pending" untuk formula eksklusif. Ini bermakna tidak ada syarikat lain akan mempunyai kombinasi unik bahan-bahan yang ada.

PRESTASI

Diserap baik bagi faedah yang maksimum. Shaklee telah menjalankan ujian klinikal selama lebih 50 Tahun untuk memahami bagaimana badan kita menyerap nutrien. Hanya kerana anda mengambil supplemen,  tidak bermakna badan anda boleh menyerap nutrien yang disenaraikan di lable. Pemahaman yang mendalam untuk memajukan sistem penyampaian nutrien yang memberikan hasil yang terbukti berkesan.

Sebagai contoh, satu kajian berterusan B + C Complex Shaklee Vitalizer menunjukkan bahawa sistem penyampaian yang unik membolehkan badan menyerap sehingga 198% lebih vitamin B dalam tempoh 12jam berbanding dengan sistem penyampaian konvensional.

Sistem penyampaian Shaklee yang canggih dan dipatern, direka untuk membuat nutrien yang dilepaskan di dalam badan anda mampu diuji.


BUKTI

BUKTI YANG KUAT MELALUI KAJIAN SAINTIFIK DAN UJIAN KLINIKAL

Banyak syarikat mendakwa tentang kehebatan produk mereka. Tatapi di Shaklee ada bukti. Anda melihatnya di dalam lebih 109 penerbitan saintifik, dan di dalam jurnal berwasit mengesahkan keberkesanan produk Shaklee. Anda juga boleh melihat lebih daripada US$450 juta telah dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikkan dan pembangunan.

Anda dapat melihat di dalam salah 1 kajian yang paling penting pernah di lakukan ke atas pengguna supplemen dalam masa panjang yang telah dijalankan dengan kerjasama penyelidik dari Sekolah Kesihatan Awam UC Berkeley dan diterbitkan dalam Jurnal Pemakanan. Ini adalah kajian 'Landmark', satu-satu seumpamanya yang menunjukkan bahawa mereka yang mengambil supplemen Shaklee dalam tempoh 20 Tahun mempunyai kesihatan yang lebih baik berbanding kumpulan yang hanya mengambil hanya 1 multivitamin dan mereka yang tidak langsung mengambil supplemen

Dalam jangka masa panjang, pengguna supplemen Shaklee di dapati mempunyai kesihatan yang lebih baik dan amat ketara sekali.

➤ Paras trigliserida 33% lebih rendah
➤ Nisbah 11% lebih rendah daripada jumlah kolesterol untuk kolesterol HDL
➤ Tahap homosistein 36% lebih rendah
➤ Tahap protein C-reactif 60% lebih rendah

Kajian klinikal Peer Review terkini yang dijalankan oleh University of California Berkeley telah pun selesai. Kajian ini juga dikenali sebagai 'LANDMARK STUDY' dan akan menjadi garis asas untuk semua kajian di masa hadapan.
Shaklee Coporation yang berpengkalan di Pleasonton, CA ternyata unggul sebagai hanya 1 syarikat yang terbukti vitamin dan supplemennya berkesan dan telah memberi impak kepada tahap kesihatan.
Jadual di bawah adalah ringkasan kepada penemuan 'LANDMARK STUDY'

Angka-angka yang diperolehi amat menarik anda dapat lihat bahawa dengan tidak mengambil multi-vitamin langsung adalah lebih selamat daripada mengambil jenama dari syarikat lain. Shaklee Coporation mendapat keputusan yang amat baik dan pengguna-penggunanya melaporkan insiden yang rendah bagi penyakit jantung koronari, angina, kegagalan jantung kongestif, diabetes, strok dan emphisema, homosistein yang rendah, (LDL) kolesterol jahat, Trigliserid dan (HDL) kolesterol baik yang tinggi.


BERKUASA

Menjana pencapaian manusia paling luar biasa.

Image result for DAEDALUS SHAKLEE
Shaklee telah mentakrifkan had prestasi fizikal manusia selama bertahun-tahun. 7 daripada buku Time Life '25 Greatest Adventures of All Time' telah dikuasakan dengan produk Shaklee. Shaklee membantu memberi kuasa untuk pendakian pertama pendaki Amerika sehingga Mt. Everest, mendorong memecah rekod ekspedisi kutub dan menggerakkan penerbangan berkuasa manusia paling lama di lautan Aegan - satu pencapaian yang tidak dapat ditandingi hingga ke hari ini.

Pada tahun 1993, Shaklee membangunkan AstroAde untuk program NASA Space Shuttle. Minuman rihadrasi yang dirumus secara unik masih digunakan oleh angkasawan Shuttle hingga ke hari ini.


Kapten Mark Kelly

Image result for DAEDALUS SHAKLEEProduk Shaklee telah dibuktikan oleh ahli sukan bertaraf dunia yang bersama-sama telah memenangi lebih 100 pingat emas, perak dan pingat gangsa. Dan bukti yang paling ketara dari semua ini adalah dalam 20juta orang sebenar seperti anda yang telah hidup lebih sihat, dengan kehiduapan yang lebih produktif dengan Shaklee.

Jaminan kuat di pasaran!

Dengan lebih 50 tahun pengalaman telah memberikan Shaklee keyakinan untuk menjamin bahawa produknya adalah paling maju secara saintifik di pasaran. Kami amat percaya kepada perubahan kepada jenama Shaklee akan mengubah hidup anda.

Bukankah ini masanya anda membuat PERUBAHAN?

Berikut adalah 1 senarai kecil atlet yang bat masa kini menggunakan atau telah menggunakan supplement shaklee untuk mempertingkatkan prestasi mereka:
  1. Craig Blanchette - Parlympic Wheelchair Racer / World Record Holder
  2. Dean Karnazes - UltraMARATHON Man
  3. Carla Overbeck - Co-Captain US Olympic Soccer Team / Olympic Gold 1996 / Soccer Coach
  4. US Ski Team and Snowboarding Teams - Elite level ski and snowboard team
  5. Carly Piple - Elite Level Swimmer
  6. Nia Abdallah - 2004 Olympic Silver Medalist in Teakwondo
  7. Eli Bremer - Pentathlete
  8. Gary Hall Jr - Elite Swimmer, Gold Medalist
  9. Berthany Hart - Bobsledding and Hammer throw
  10. Kent Bostick - Elite Cyclist, Master World Champion Medalist
  11. Carl Rundell - Marathon Runner
  12. USC Tennis Team - Official Nutritional Sponser
  13. Ashley Wagner - US Figure Skater
  14. Billy Demong - US Nordic Skier
  15. Sandra Gal - LPGA Pro Golfer
Atlet-atlet lain

  1. Jeff Boltinghouse - Racecar Driver / NASCAR Goodie Series
  2. Angela Daigle - All-American Sprinter / Track & Field
  3. Jayson Duff - Long Jumper / Track & Field
  4. Mike Erhar - Eco-Challage 2000 / Extreme Sports
  5. David Fox - Men's Swimmer / Gold Medalist
  6. Richelle Fox - Women's Swimmer / Gold Medalist
  7. Natalie Gibson - Track & Field / All American
  8. Ernie Gregoire, Ed.D - US Track & Field Coach
  9. Micheal Henderson - AJGA Player of The Year, Western Amateur and Golden Bear Tour Champion
  10. Scott & Patti Kauf - Moguls Ski Champions
  11. Andy Kelsey - Ellite Triathlete
  12. Barb Linquist - Ellite Triathlete
  13. Tracy H. Mattes - 400 Meter Hurdler / Track & Field
  14. Cecelia Potts - Woman's Mountain Biker
  15. Pasukan Hoki Padang Malaysia
  16. The US Ski Team
  17. The US Bobsled Team
  18. The US Speedskating Team
  19. The Phillipines Boxing Team
  20. The Canadian Rowing Team
dan sebenarnya terlampau ramai lagi untuk disenaraikan

Anda pula bila lagi?

Sebarang Pertanyaan boleh Hubungi Ebby
Whatsapp / SMS : 012-956.9686
e-mail : ebby.shaklee@gmail.com




2 comments

Write comments
atiehilmi.com
AUTHOR
December 2, 2016 at 12:12 PM delete

waa.. tak sangka sehebat nih brand Shaklee.. maksudnya memang dah lama la ye Shaklee kat pasaran ? yang kes kes viral sebelum ni tu memang betul ke ?

Reply
avatar
Ebby
AUTHOR
December 3, 2016 at 9:49 PM delete

anda harus menilai bila anda menjadi seorang pengguna..bukan sebagai pendengar :)
di pasaran memang dah melebihi 50 tahun <3

Reply
avatar