Testimoni Ibu Mengandung Menggunakan ESP Shaklee

Monday, December 11, 2017 0 Comments A+ a-

Kalau sebelum ni ebby kongsi Testimoni Alfafa Sebagai Milk Booster, kali ni ebby nak kongsi pulak Testimoni Ibu Mengandung Menggunakan ESP Shaklee. 

Ramai yang tahu ESP Shaklee adalah vitamin baik yang sesuai diminum oleh ibu mengandung. Selama ini, ramai yang beranggapan bahawa semasa mengandung, vitamin yang kita dapat dari klinik sudah memadai. Cukup ke?


Bagi ibu yang mengalami morning sickness yang teruk, vitamin yang klinik bekalkan memang tak tertelan. Nak makan pun tak berselera. Macam mana baby dalam perut nak dapat khasiat untuk perkembangan yang baik?

Jawapannya ialah ESP. Walau teruk macam mana pun loya-loya yang dialami, insyaALLAH ibu-ibu masih berselera untuk minum ESP jika betul cara bancuhannya. Banyak faedah & kebaikan ESP Shaklee ni. Rugi sangat kalau tak minum. Kali ini ebby nak kongsikan testimoni ibu mengandung menggunakan ESP Shaklee.


TESTIMONI : PUAN FARAH
.
[KESIHATAN TERJAMIN DENGAN SUPPLEMEN SHAKLEE SEMASA KEHAMILAN]
.
Saya Farah dari Bangi. Mengandung umur 37 tahun, Alhamdulillah selamat melahirkan masa umur 38 tahun. Sepanjang tempoh kehamilan ada beberapa masalah:

i. darah rendah (HB rendah)
ii. berat badan turun 3 Kg 

Trimester pertama ambil B-Complex dan ESP sahaja. 
Bila darah asyik rendah dan berat turun 3 Kg masa kandungan 5 bulan (awal bulan puasa).
.
Hati ibu ini risau dan cemas. Nekad konsisten Set Premium Hamil tambah dengan Performance Drink untuk beri tenaga semasa berpuasa.
.
Alhamdulillah raya, berat naik pula 4 Kg. Ibu hamil ini cemas lagi. Rupa-rupanya banyak makan kuih raya semasa berbuka dan hari raya. Saya teruskan supplemen secara konsisten, HB bertambah cantik atas 11 dan berat saya serta baby naik secara konsisten.
.
Alhamdulillah selamat bersalin dengan berat baby 2.42 Kg. Syukur Alhamdulillah

Kreadit to Supermom Shaklee Story



Menarik kan testimoni ibu mengandung menggunakan ESP dan juga set mengandung shaklee ni. Ibu yang loya teruk pon masih berselera minum ESP dengan sayarat, anda tahu resepi yang betul.


Berminat nak cuba ESP atau Set Kehamilan Shaklee?

Hubungi saya sekarang atau boleh membuat belian atas talian dengan menekan SINI