Cara Hilangkan Misai Bagi Perempuan

Monday, December 25, 2017 0 Comments A+ a-

Wanita bermisai? Pernah tak kita terserempak dengan kawan perempuan yang bermisai atau anda sendiri sedang mengalami masalah yang sama? Mesti ada perasaan malu sebab dah takde rupa perempuan. Walaupun misai nipis, tapi kalau orang pandang muka kita mesti mata mereka tertumpu pada misai kan?

Khas buat korang yang mengalami masalah ini, jom ebby kongsikan cara menghilangkan misai bagi perempuan agar hilang selamanya.

  1. Jangan Cukur
    Kalau cukur, nanti akan tumbuh dengan lebih lebat & makin kasar pulak macam misai lelaki.
  2. Gunting
    Cara terbaik ialah dengan menggunting. Gunting sependek yang mampu, jangan sampai luka dah la ye. Tapi kena rajin dan cermat super duper hati-hati.
  3. Cabut Misai
    Boleh cabut misai dengan tweezer. Tapi, rasanya sakit sangat. Kalau jenis tak tahan sakit, jangan cuba-cuba.
  4. Pergi ke Saloon / Pusat Kecantikan 
    Sekarang ada banyak pusat kecantikan yang menyediakan untuk membuang bulu-bulu atau menambah bulu-bulu. Ada macam-macam rawatan untuk menghilangkan bulu seperti lazer, waxing, threading tetapi, ianya memerlukan kos yang tinggi. Risiko sakit tu tetap ada dan ianya tidak kekal.
  5. Petua menggunakan limau nipis & gula pasir
    Perah sebiji limau nipis & campur dengan setengah sudu gula pasir. Kacau sampai sebati. Sapu ke kawasan misai & urut. Biarkan selama sejam. Kemudian bilas. Kena extra rajin tau sebab kena buat sekerap yang mungkin.
  6. Stabilkan hormon
    Wanita bermisai ni adalah disebabkan oleh hirmon yang menggila kat dalam badan. Jadi, cara terbaik untuk mengatasi masalah ini ialah dengan menstabilkan hormon dalam badan. InsyaALLAH bila hormon dah stabil, ciri kewanitaan anda makin terserlah & misai serta semua bulu yang tidak perlu mula berkurang & akhirnya terus hilang.

Macam mana nak stabilkan hormon dalam badan?


  • GLA Complex Shaklee
    Fungsi utama GLA Complex ialah untuk menstabilkan hormon dalam badan. Ia meningkatkan hormon kewanitaan iaitu hormon Eksrogen & Progesterone. Dalam masa yang sama, ia menurunkan kadar hormon Androgen lelaki & Testosteron. Apabila hormon dalam badan stabil, InsyaALLAH ciri-ciri kewanitaan anda akan menyerlah. Tiada lagi misai & bulu yang lebat di lengan, dada, kaki dan kawasan tubuh badan yang lain
  • Alfafa Complex
    Ia juga sesuai untuk anda. Ia dikenali sebagai kacip fatimah moden yang memang untuk penjagaan dalaman wanita. Ia juga membantu GLA Complex berfungsi dengan lebih berkesan.

    Apabila mengamalkan GLA Complex, anda dinasihatkan mengambil Omega Guard bersama-sama.
Sekarang anda dah tahu cara menghilangkan misai bagi perempuan agar hilang buat selamanya. Anda bermisai atau berbulu lebat? Jangan susah hati lagi dah GLA Complex & Alfafa boleh membantu. Hubungi saya untuk konsultasi secara percuma apabila membeli dengan saya. Tekan SINI untuk membeli secara atas talian atau hubungi saya seperti di bawah.