Pengedar Vivix Shaklee Subang Jaya, Selangor

Saturday, December 09, 2017 0 Comments A+ a-

Kali ni saya nak perkenalkan Pengedar Shaklee paling PRO di Subang Jaya, Selangor. Orang-orang sekitar USJ take note ya! Kalau nak beli vitamin Shaklee atau pun nak mendaftar sebagai ahli shaklee sila hubungi beliau.





Pengedar Shaklee Paling PRO Di Subang Jaya, Selangor

Nama : Huda Samsudin

No Fon : 017-2948925

COD : Sekitar USJ, Selangor
(Pengeposan Seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia, dll)

Facebook : Huda Samsudin

Ramai yang beli vitamin Shaklee tapi tak dapat aturan makan yang betul. Dapat vitamin, dah tak tahu cara macam mana nak makan. Lepas tu terpaksa tebalkan muka cari Pengedar Shaklee lain kan? Jangan risau, anda takkan mengalami masalah tu lagi. Dengan pembeliuan Shaklee dari downline Ebby ni, anda bukan sahaja akan mendapat aturan makan yang betul dan counsultation terbaik malah jika ingin menjana wang tambahan dengan shaklee juga akan diajar. BEST ke BEST?


Dah biasa makan shaklee? Tiba masanya untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Ramai yang jadi ahli Shaklee untuk makan sendiri, bukan untuk berbisness. Tapi sebagai bonus, jika anda mendaftar sebagai ahli bersama beliau, anda akan mendapat tunjuk ajar dari A-Z. Manalah tau satu masa nanti terbuka hati nak berbisness Shaklee.

Jom tonton video ni:
Rahsia RM50,000 Shaklee by Geng Aku Sayang Bini from iReach HD on Vimeo.