Shaklee Fun Day yang telah berlangsung pada 18 Mac 2023

Thursday, March 23, 2023 1 Comments A+ a-

 Shaklee Fun Day @ Shaklee Shops Malaysia

Malam ni baru berkesempatan nak bercerita tentang Shaklee Fun Day walaupun dah 6 hari berlalu. Buat pengetahuan semua, Shaklee ada buat Fun Day di Shaklee Home Office PJ, Shaklee KL, KB dan JB. Shaklee Fun Day ni dijalankan serentak di 4 buah branch Shaklee ni.

Full House gaiss!!! Banyak rak kosong, sampaikan staff nak topup ke rak kembali tak sempat.


Nampaknya masing-masing tak nak lepaskan peluang hadirkan diri untuk merasai sendiri kemeriahan event ni, mana taknya sebab banyak free gift pulak tu. Istimewanya pada hari tersebut boleh bawa keluarga dan rakan-rakan. Terbahagi kepada 2 kategori, Shaklee Fun Day telah memberi kelebihan kepada ahli baru yang berdaftar pada hari tersebut dan juga kepada ahli sedia ada. 

Jom Ebby kongsikan keistimewaannya:



UNTUK AHLI BARU

  1. Ahli baru yang daftar dengan bayaran RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100uv anggaran RM450 akan dapat percuma Umbrella.
  2. Belian yang berikutnya 150uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella dan Noted Book.
  3. Belian yang berikutnya 200uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee dan City Bag City Bag City.
  4. Belian yang berikutnya 300uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag dan D'daun Bag.
  5. Belian yang berikutnya 500uv dalam satu resit akan dapat percuma Umbrella, Note Book Shaklee, City Bag City Bag, D'daun Bag dan Alfalfa Complex L.

UNTUK AHLI SEDIA ADA 

  1. Belian 100uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml
  2. Belian 150uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book 
  3. Belian 200uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book dan Blue Shimmer Cosmetic Case
  4. Belian 300uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml, Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse Dan Firm Device
  5. Belian 500uv dalam satu resit layak dapat percuma Punch & Ceramic Mug With Lid 400ml dan Note Book, Blue Shimmer Cosmetic Case, Youth Cleanse, Firm Device, Alfalfa Complex L dan Shaklee Shopping Grocery Bag Devoce.

ANGGARAN HARGA SETIAP ITEM PERCUMA PADA HARI SHAKLEE FUN DAY


  • Umbrella - RM28 
  • Noted Book - RM12.90 
  • City Bag City Bag - RM25
  • D'daun Bag - RM52 
  • Alfalfa Complex L - RM92 
  • Ceramic Mug With Lid 400ml - RM28.80
  • Shaklee Shopping Grocery Bag - RM25



Master-master pun turun padang jugak tau. Semua datang dijamin tak pulang dengan tangan yang kosong!

Pada pendapat Ebby aktiviti sebegini sedikit sebanyak dapat membantu distributor Shaklee dalam mengembangkan aktiviti Bisnes Shaklee mereka. Ini juga adalah peluang terbaik bagi distributor semua untuk menggandakan jualan dengan masing masing. Bila jualan meningkat, maka bonus untuk bulan depan pun makin meningkat. 

Best kan?
Belian item promotion, Dapat minum PD untuk hilangkan dahaga, Dapat try Cinch Shake (ni best sebab korang yang baru nak cuba-cuba tu tak perlu risau dah, dapat trial free githew)

Jom, kalau ada Shaklee Fun Day lagi selepas ni, kita pergi sesama. Untuk warga Pantai Timur, kita paling dekat dengan KB Branch. 

Nak tahu detail hubungi Ebby boleh klik 019-6966605.


1 comments:

Write comments
March 24, 2023 at 6:45 AM delete

Wahh bestnye boleh dapat join sama. Banyak hadiah plak tu.

Reply
avatar