Hadiah Projek #BlogMegaShaklee1.0

Thursday, March 09, 2023 0 Comments A+ a-

Sebenarnya kan Ebby ni sejenis yang sedikit lambat dari orang. Orang dah ke bulan, Ebby masih di bumi. Ala berpijak di bumi yang nyata githew kisahnya tapi suka benor la duk khayal lama-lama ketinggalan.
Macam blog ni la nak menyapu sawang pun ambil masa, almaklum no phone dan banyak detail jugak dah berubah. Now Ebby is Back!

Ramai tahu Ebby START menulis balik di blog ni bulan lepas. Ya, sebab kami ada projek #blogmegashaklee. Tapi sikit sebanyak dah mampu menjadi 1 cabaran dan alasan untuk kembali menulis.


Baru nak bukak PC dengar bunyi lori luar rumah, cakap kat ina “ce tengok barang apa?, mama tak de order barang” Afrina ambik terus baca nama Norita Mohd Idris… Rupanya hadiah #blogmegashaklee1.0 dah sampai… Terima kasih Master Norita Idris & Master Salwa Zeyn



Alhamdulillah untuk projek #blogmegashaklee1.0, Ebby menang sekotak Collogen Plus Powder yang bernilai RM290 sekotak ni. Nak dapatkan harga lebih murah boleh direct WHATSAPP EBBY Banyak sangat manfaat CPP ni kalau semua nak tahu. Dulu, sebelum kenal CPP ni, ingatkan Collagen hanya untuk kulit ataupun kecantikan, rupanya lebih dari itu.

Tahun 2016-2017 Ebby pernah hadapi masalah sakit lutut sewaktu aktif dalam Program Jom Kurus, sampaikan bila ke Orthopedic doktor pakar nasihatkan untuk mengurangkan aktiviti yang memberi tekanan kepada lutut. Katanya kemungkinan besar lutut alami tekanan disebabkan berat badan yang sangat melebihi muatan tu. Tapi, disebabkan kami dalam Program Ebby mencari inisiatif lain setelah membaca banyak info berkaitan kolagen ni. Alhamdulillah tak sampai 3 hari ebby amal, lutut dah sihat sepenuhnya dan kembali boleh melakukan aktiviti-aktiviti dalam program seperti biasa.

Jadi, jika ada yang membaca posting ni dan ada masalah sama ebby sangat-sangat recomended korang untuk ambil bersama-sama Protein Shake ESP. ESP & juga Kolegen ni juga dah jadi sebahagian makanan tambahan dalam diet harian Ebby.