Duit Raya Awal Dari Shaklee

Sunday, March 12, 2023 3 Comments A+ a-

Seronok kan setiap tahun ada yang bagi duit raya kepada anda?
Dalam kesempatan ini, Ebby nak mengajak kepada pembaca semua sahabat Ebby untuk sama-sama ambil peluang ini. Masih sempat untuk anda rasai duit raya awal dari shaklee.

Berbaki 2 minggu lagi umat Islam akan berpuasa. Bulan Mac ni kebanyakan dari kita semua membuat persiapan untuk buka sekolah dan menyambut Ramadhan. Macam Ebby sendiri tahun ni kelima-lima anak dah bersekolah. 2 orang sekolah menengah, 2 orang sekolah rendah dan sorang lagi pra sekolah.
Sudah banyak berhabis duit kan. Bulan April pula kita akan menyambut Syawal. Berita baiknya, Shaklee bagi duit raya awal. Best ke sangat best!

Umat Islam di Malaysia dijangka akan menyambut Syawal pada 22 April 2023 iaitu pada hari Sabtu. Setiap bulan bonus Shaklee akan masuk ke akaun pemiliknya yang layak pada 13-15 haribulan. Ini bermakna semua pengedar Shaklee akan menerima Duit Raya Awal Dari Shaklee (BONUS) sebelum Hari Raya Aidilfitri. Yahoo! bestnya... Saya suka...saya suka... (baca dalam nada mei mei dalam upin ipin :D)

Duit Raya Awal Dari Shaklee
klik gambar untuk info lanjut

Setuju tak kalau ebby kata setiap kali musim perayaan dan musim awal persekolahan memerlukan duit yang banyak berbanding musim-musim lain? Yela nak buat persiapan raya, nak balik kampung semua tu memerlukan peruntukan yang khusus. Ebby rasa lega sangat sebab sebagai Pengedar Shaklee, kami boleh dapat lebih duit untuk persiapan raya. Senang cerita, kami dapat Duit Raya Awal dari Shaklee! 

Jom Ebby kongsikan cara mudah buat duit raya dengan shaklee:
  • Masa yang kita tentukan
  • Tidak perlu mengeluarkan modal untuk membeli stock
  • Tidak perlu memegang stock (risiko kerugian sangatlah rendah)
  • Tidak perlu menyewa kedai
Promo Mac 2023
klik gambar untuk direct register ad distributor

Untuk semua yang berminat, anda tidak perlu mengeluarkan modal untuk stok. Tetapi perlu membayar yuran keahlian sahaja sebanyak RM35. Boleh terus kumpul order dan submit direct ke web Shaklee seperti di atas. Shaklee akan pos secara terus kepada pembeli. Mudahkan!

Ebby share ni antara bonus ebby dapat dengan Shaklee yang mana Shaklee bayar berdasarkan jualan peribadi dan bangunkan kumpulan. Jadi sama lah untuk raya kali ini, dengan Shaklee memang hanya dihujung jari sahaja dan boleh dapat bonus Shaklee pada 13-14 April nanti! Cumanya jumlahnya bergantung pada sale bulan sebelumnya (bulan ini).

Bonus Ebby
Klik gambar untuk sertai

KENAPA KITA KENA BUAT DUIT DENGAN SHAKLEE?

Sebagai seorang ibu mesti dah pilih warna tema untuk raya, pakai sedondon bersama anak-anak dan suami kan? Kalau tak sedondon pun sekurang-kurangnya baju baru di pagi raya. Haa, rasanya ramai je tahu baju baru sekarang harnya macam mana. Macam Ebby yang anak 5 ni kalau seorang seratus minimun tuk sepadang sorang dah RM500 betul ke betul?

Kedua terpenting juadah raya, kuih raya dan sebagainya tu lah. Takkan la nak orang datang ke rumah kita tak dijamu apa-apa. Dan tak boleh lah kita nak berkira pula kan sebab hidangkan makanan kepada tetamu adalah salah satu cara kita meraikan mereka.

Gambar dari google

Satu lagi yang memerlukan perbelanjaan besar ialah kereta. Bukan kita je nak raya, kereta pon kita guna untuk raya kan? Jadi semestinya kena service. Baru beberapa hari lepas tanya service centre berapa total untuk service kereta millage 30k tambah dengan tukar bred pad. Pergh tertelan bii nangka jugak la dengar harganya Tengoklah screenshot ebby dengan staff SC sini.

Tukar Break Pad dan Service untuk millage 30k
kereta Proton

Jadi nampakkan, besar keperluan untuk raya nanti. Dengan berbisnes sedikit sebanyak kita boleh top up keperluan keperluan tersebut. Kita boleh dapat duit raya awal kalau kita bermula sekarang. Ebby nak ajak semua yang baca entry ni untuk join.

Boleh klik 019-6966605 atau klik gambar dibawah.



Bagaimana Dapat Duit Raya
klik gambar untuk daftar



3 comments

Write comments
March 12, 2023 at 7:00 PM delete

Seronoknye dapat duit raya awal.

Reply
avatar
March 12, 2023 at 7:25 PM delete

Bestnya nak duit buat duit raya awal

Reply
avatar
Noraizah
AUTHOR
March 12, 2023 at 11:06 PM delete

Bestnya dpt duit raya awal

Reply
avatar