Set Cantik Secara Semulajadi

Tuesday, November 28, 2017 2 Comments A+ a-

Cantik? Rasanya ramai dah pernah dengar word ini. Dan ianya tak lari dengan seorang WANITA. Wanita/Perempuan dan cantik tak dapat dipisahkan. Sedangkan sekarang ni dah wujud "lelaki cantik" kan?

Semua orang pun nak cantik. Kita sanggup lakukan apa sahaja & berbelanja ratusan ringgit untuk cantik. Tapi adakah kita cantik secara sihat & semulajadi? Adakah kita yakin bahawa tidak akan ada kesan di kemudian hari?

Jika anda seorang wanita yang mementingkan kecantikan, apa kata amalkan SET CANTIK Shaklee untuk cantik secara semulajadi. Perlu di ingatkan cantik yang dimaksudkan tidak mungkin membuatkan muka korang bertukar menjadi Nealofar mahupun Fazura tau, kita tetap kita. Tetapi cantik ini dari segi kulit menawan, sekata dan tidaklah kelihatan teruk.

Set Cantik Shaklee, Set Cantik Bajet, Set Cantik Murah, Set Cantik Selamat
Set Cantik Shaklee Secara Semulajadi

Set kecantikan/kulit sihat shaklee terdiri daripada vitamin semulajadi yang tiada kesan sampingan iaitu B Complex, Vitamin E, Vitamin C, GLA Complex, ESP dan Omega Guard. Setiap satu vitamin saling berfungsi dan membantu antara satu sama lain.

Tapi hari ini ebby hanya ingin bercerita tentang set yang ramai sangat-sangat peminat iaitu Vitamin C, Vitamin E, B Complex dan ESP atau dikenali dengan Set Kesihatan Kulit Bajet jangan lak gelar Bajet Cantik tau..ha ha ha...

Vitamin C
Penting untuk peningkatan kolagen. Vita C amat masyhur untuk kecantikan. Pengambilan Vita C secara konsisten mampu untuk membuang toksin dalam badan. Vitamin C juga berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas. Pengurangan radikal bebas dalam badan kita memudahkan Vitamin C membantu dalam pembentukan kolegen. Kolagen amat penting untuk mengukuhkan sel kulit. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kerosakkan kulit (kering, lembik dan mudah lebam.

Vitamin E
Vitamin E berupaya memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga boleh memperlahankan pembetukan tanda penuaan dan degenerasi sel kulit. Selain itu, ia dikenali sebagai bahan yang dapat mempercepatkan penyembuhan dan pembetukan salur darah. Sememangnya sangat bagus untuk kulit yang cantik, mengurangkan inflamasi, mengurangkan bengkak, menyembuhkan luka dan juga baik untuk sistem saraf.

ESP
ESP merupakan dari sumber Protein. Protein sering dikaitkan dengan keanjalan dan kecantikan kulit kerana protein adalah komponen utama untuk baik pulih dan pembinaan tisu baru. Selain itu protein jugak sangat penting untuk pembetukan otot, rambut, kuku dan mata.Protein juga merupakan bahan utama untuk menggantikan sel yang rosak dan mati. Jika nak tau, sel kulit kita diganti setiap 24jam. Oleh itu, kemasukan protein yang berkualiti ke badan kita memastikan sel baru dibina juga berkualiti.

B Complex
Vitamin B berfungsi untuk mengekalkan kelembapan pada kulit. Ia juga dapat menjaga kulit dari kekeringan sekaligus dapat mengurangkan kedutan pada kulit. Pengambilan vitamin B mampu menghilangkan garis-garis halus pada kulit dan menolong menetapkan "kelenjar thyroid" dengan melincinkan/meratakan serat menegangkan kulit. Ia juga perlu bagi menghilangkan 'stress' kerana merupakan salah satu sebab yang menyebabkan kulit berkedut dan mudah kelihatan tua dari usia. B Complex jugak dapat membantu menaikan seri muka iaitu dengan membantu untuk saraf yang baik dan untuk mood ceria


Set Cantik Shaklee, Beautiful Quote, Cantik, Menawan, Kulit Cantik, Set Cantik Murah, Set Cantik Berkesan

Kombinasi Vitamin E, B Complex, Vitamin C dan ESP akan membantu :

  • Mengurangkan kedutan dan pembetukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih anjal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah bertambah berseri
  • Menjadikan kulit lebih sihat
Anda nak cantik? Cantik secara alami bukan topeng-topeng. Jom amalkan set cantik shaklee untuk kesihatan kulit cantik secara semulajadi. Yang penting ianya cantik dari dalam tanpa sebarang kesan sampingan.

Dengan pembelian set ini, anda akan mendapat khidmat nasihat percuma dengan saya. Hubungi saya sekarang atau boleh membuat belian atas talian dengan menekan gambar di bawah.


2 comments

Write comments
November 28, 2017 at 4:10 PM delete

B memang lawa pun

pakai apa pun lawa

hihihihi

Reply
avatar
Ebby
AUTHOR
November 28, 2017 at 4:23 PM delete

Alahai..kita biasa² je..tp y penting x bselindung di balik topeng (make up)

Reply
avatar