Kenapa #blogmegashaklee perlu diteruskan?

Thursday, February 23, 2023 0 Comments A+ a-

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1_f-F_KyRN5LHEhHZ1EeQ6LVYguY_GAQp
Ada yang kata “eh Google untuk mencari sesuatu info tu masih valid ke?”

Dan seperti yang semua tahu, banyak jugak kawan-kawan seangkatan dah tidak menulis sejak beralih ke socmed instagram, facebook, tiktok dan lain-lain

Tapi dalam tak sedar apabila kita ingin mendapatkan sesuatu info, kita masih menggukan google.

Apa yang ebby perasan, apabila kita mula menulis kembali dan dengan adanya projek #blogmegashallee1.0 baru-baru ini. Sawang-sawang di laman sensawang kami dibersihkan dan bila dapat buat something yang sebelum ini tak pernah buat tu terasa lebih meriah dan memberi semangat baru untuk lebih menulis.

Jadi, ebby berharap projek #blogmegashaklee1.0 diteruskan ke #blogmegashaklee2.0 supaya kita ramai-ramai yang dah lama buntu untuk menulis ni kembali menulis dan menghidupkan kembali suasana blog jugak dapat membukaa peluang buat kawan-kawan yang belum sempat melibatkan diri untuk sama-sama merasa gelombang ini. Selain itu jugak dapat mengajar rakan-rakan yang belum ada blog untuk menulis.

Menulis blog mungkin tak sama seperti di facebook sebab nya ia umpama menanam pokok perlu menunggu untuk membuahkan hasil. 

Ya blog ini best sebab umpama diari kita tapi diari yang boleh dibaca buat semua. Bukan lah rahsia, tapi sesuatu manfaat yang boleh dibaca buat semua. 

So, menjawab tak soalan “eh Google untuk mencari sesuatu info tu masih valid ke?” Bagi ebby masih valid sebab ebby sendiri masih menggunakan google untuk mendapatkan sesuatu info.