Ostematrix untuk kanak-kanak??

Wednesday, August 10, 2016 0 Comments A+ a-

Ostematrix

Sesuai ke untuk kanak-kanak?
 Ya sangat² sesuai. Saya mula memberikan Ostematrix kepada Aisya & Auliya seawal usianya 6 & 7 tahun

Kenapa saya cuba beri pada mereka?
 Aisya ada masalah sukar untuk dikejutkan waktu pagi
 Auliya malam susah nak tidur, so nak bangun pagi pun bermasalah. Dia mudah stress dan mengamuk
 Saya nak mereka mudah rasa relax dan tak mudah penat. Sekolah pagi & petang kan?
 Supaya ekzema auliya cepat reda dan tak bertambah.
 Bagus untuk anti stress ditambah Auliya ni suka jenis 'panas' kalau 'badmood'

Caranya:
Mereka memang boleh telan - paling penting.

Aisya, xde masalah...sbb dia amat suka makan supplement..apa sahaja y saya bg dia x pernah menolak tetapi auliya pada awalnya sukar nak menelan.

Berapa biji sebenarnya perlu beri? 1 atau 2 biji sebagai permulaan.

Anak-anak saya suka minum susu cuma kadang2 susu tu ada yang tak sesuai. Jadi makan ostematrix adalah paling selamat.

Ya anak-anak belajar dari mama & papa. Mereka jadi lebih yakin bila mereka lebih sihat dan mudah bangun tidur.

Jika anak puan atau tuan, punya masalah yang sama, why not cuba berikan mereka Ostematrix. Makan sama-sama dan rasai kebaikannya bersama.

Berminat nak dapatkan promo twin pack ogos 2016? Boleh hubungi kami

Fb : StoryVit4U
Whatsapp : 012-9569686
email : ebby.shaklee2u.com

Atau blh walk in jika anda berhampiran dengan Branch dan gunakan id saya 919801 

Testimoni pengguna Ostematrix di bawah:



Image result for buy now purple