Orang Kurus kena Detoks Ke??

Wednesday, April 27, 2016 0 Comments A+ a-

Bila sebut 'Detox' dalam kepala mesti fikir untuk orang gemuks cam iols kan?

Tapi sebenarnya tidak...

Selama kita hidup contoh :
27 tahun saya hidup tak pernah pon service badan, overhaul, reset body!

Saya alami banyak masalah walhalnya bila checkup tak de problem pun...

Alhamdulilkah...saya tiada masalah darah tinggi, kencing manis, jantung dll...

Tapi kenapa saya Detox?

Asalnya saya detox sebab badan saya no mudah PENAT! So bila penat, anak ramai ni NORMAL la menengking anak kan?? 

Masalah saya lagi METABOLISMA saya RENDAH - Masaah pembuangan (tidak membuang hari² amnya)

SUKA AKAN BENDA MANIS! - boleh kata tak boleh hidup lah

FAST FOOD is My Fav - McD

GEMUK - 100kg++

dll masalah tu macam kulit muka GELAP, RESDUNG

after 1st time detox bulan 1 ritu buat 5hari...
Boleh kata semua masalah saya di atas hilang!!!

Paling mengejutkan berat saya turun! Sape ak suka kan? Orang yang dah biasa baju Superb Plussize...

So ulang buat lagi bulan Feb, Mac & Now April... Buat y 14 hari

Paling best bila lihat percentage fat, viseral fat menurun...body age from 48 jadi 45 walau umur saya amnya baru 27 tahun...

Best lagi...bila stop detox..makan smpai penuh perut...berat tak naik...TAK NAIK YAAAA!!! Tiada YoYo dah...

So, mmg saya cadang kawan² yang nak diet...sebelum diet buat dulu DETOKS PARASIT...

ATAU

yang berat UNDERWEIGHT buat DETOX PARASIT

ATAU

yang sedang berusaha untuk mengandung

Sebabnya punca segala²nya datang dari PARASIT!

Saya dah, Anda???
Nak tunggu lagi???
Tak nak cantik di hari raya??

I Guide, You Decide

Jom saya share testimoni saya sendiri



Image result for buy now purple