6 Sebab Kenapa Anda perlu Berniaga...

Tuesday, April 19, 2016 0 Comments A+ a-

Selamat Tengah Hari..

Email saya dapat dari Irfan Khairi dan saya ingin berkongsi bersama anda semua...


1. Mulakan perniagaan sebab…


Jadi boss! Anda sendiri dapat mengawal perjalanan perniagaan anda. Anda in control. Bagi mereka yang ingin mengawal dan membuat keputusan sendiri setiap hari, memulakan perniagaan adalah caranya. Bukan sahaja keputusan untuk diri sendiri tetapi juga membina budaya kerja sepertimana yang diinginkan.


2. Mulakan perniagaan sendiri…


Dapat megimbangkan masa kerja dan gaya hidup. Dengan melakukan delegasi dan automasi pada perniagaan (seperti perniagaan Internet), anda dapat membebaskan lebih banyak masa anda untuk melakukan perkara-perkara yang anda suka (selain daripada perniagaan!). Tidak lagi terikat dengan jam 9 malam hingga 5 petang waktu pejabat.


3. Mulakan perniagaan sendiri…


Sebagai satu cabaran oleh kerana pastinya ia mempunyai risiko. Sekiranya tidak banyak pun, ada juga sedikit risiko. Namun, dengan cara dan kaedah yang betul, pulangan perniagaan adalah berkali-kali gandanya. Berbaloi dengan cabaran dan risiko yang dilalui. Pastinya 9 daripada 10 rezeki datangnya dari perniagaan!


4. Mulakan perniagaan sendiri…


Dapat melakukan apa yang anda minat dan suka. Bayangkan sekiranya perniagaan yang anda jalankan adalah berkaitan dengan minat anda. Pagi petang siang malam, dapat melalukan kerja yang diminati. Hari akan rasa pantas dan kerja akan rasa mudah.


5. Mulakan perniagaan sendiri…


Dapat memberi momentum yang luar biasa. Apabila sendiri yang bertanggungjawab atas kejayaan perniagaan sendiri, ia memberi momentum dan semangat pada diri sendiri. Tidak lagi perlu mengikut arahan, tetapi terus mencuba dan melakukan sesuatu yang baru untuk perniagaan. Lebih pantas bermula, maka lebih pantas mencapai sesuatu!


6. Dan kalau itu tak cukup, mulakan perniagaan sendiri…


Untuk mendapat untung yang berganda. Sekiranya kita hebat bekerja makan gaji, diberi masa akan naik juga gaji. Sekiranya kita hebat melabur, diberi masa kita boleh mendapat pulangan pelaburan 20-30% setahun. Sekiranya kita hebat berniaga diberi masa kita boleh mendapat pulangan 200-300% dan lebih setahun! Perniagaan dapat memberi pendapatan tertinggi kepada usahawan.

Dan saya memilih berniaga dengan Shaklee...
Yang tidak memerlukan modal...hanya dengan HP, FB, Blog mahupun Off9

Anda lepasan SPM, STPM, Penuntut di University, SuriRumah mahupun yang mempunyai kerjaya dan ingin menambah pendapatan sambil mengguna produk kesihatan yang terbukti berkesan dan selamat yang sudah semestinya halal serta syarikat telah kukuh di Dunia ini!

Anda boleh hubungi saya untuk pertanyaan lebih detail untuk pendaftaran ahli atau anda sendiri boleh mendaftar keahlian SHAKLEE SEUMUR HIDUP dengan mudah dengan klik SERTAI KAMI SEKARANG

Alhamdulillah..dari tiada pendapatan...kini saya suri rumah yang ada pendapatan...