Kebaikkan Perfomace Drink untuk ibu menyusu 😘

Wednesday, April 08, 2015 0 Comments A+ a-



PERFOMANCE DRINK Shaklee..inilah minuman favourite sejak tendem nursing Afrina & Auni juga sesuai sempena nak berpuasa tidak lama lagi ni..kekal bertenaga sepanjang hari..insyaAllah..

sedikit fakta tengtang PERFORMACE DRINK ⤵
➡Minuman elektrolit yang mengawal keseimbangam bendalir atau mencegah dehidrasi. ➡Mengandungi formula 3 jenis karbohidrat iaitu glucose, matodextrin & fructose yang penting untuk stamina dan tenaga.
➡Mengandungi formula unik Shaklee iaitu Opticarb yang membekalkan tenaga serta-merta & berterusan tanpa mengganggu kestabilan gula dal darah.

Antara persoalan-persoalan yang sering di ajukan kepada SID:

Untuk ibu menyusu je ke Perfomance Drink ni❓
➡TIDAK. Ia sesuai untuk AHLI SUKAN, IBU MENYUSU, MENGANDUNG & SEDANG BERPUASA❗(insyaAllah boleh mencegah dehidrasi, sejuk badan dan secara tidak langsung pengeluaran susu tidak akan merudum)
testimoni seorang ibu menyusu dan berpuasa "alhamdulillah, bila terlewat bangun untuk sahur. Tidak sempat makan, kami sekeluarga hanya minum 2 gelas seorang PD dan mampu bertahan sehingga ke waktu berbuka. Susu pula tidak kering seperti sebelumnya, masih boleh dipicit-picit oleh anak"
testimoni pengidap kencing manis yang merupakah jemaah haji & umrah "sewaktu saya mengerjakan umrah hari tu satu canister habih..saya tidak mudah mengantuk dan bertenaga sepanjang hari, alhamdulillah"
testimoni kanak2/dewasa demam "saya mengalami masalah sakit kepala/demam, baguslah kak Perfomace ni. Sy minum dan tido.bangun je hilang sakit kepala dan segar bugar"
testimoni mereka yang berusia/badan mudah lemah/penat "selama ini ayah jarang berpeluh maklumlah ayah jarang bersenam. Sekarang sejak mengamalkan Perfomance ni ayah menyatakan badannya terasa segar berjalan sedikit sahaja mampu mengeluarkan peluh, setiap hari ayah mesti meminta segelas perfomace untuk diminum. Alhamdulillah"
testimoni mereka yang berkerja di tengah panas "dulu kalo g site/offshore mesti kering tekak kekurangan air.sekarang sejak dikenalkan dengan perfomace ni, tidak ada lg masalah penat dan dahaga"


Pendek kata Perfomace Drink ni sesuai untuk siapa sahaja



Mama Ebby
Shaklee independent Distributor
919801
012-956.9686
ebby.shaklee@gmail.com