Keistimewaan & Kebaikan Omega Guard

Monday, November 28, 2016 4 Comments A+ a-

Assalammualaikum...

Sekarang n sory to say, kita ramai akan mencari "UBAT" ataupun "PENAWAR" bila dah sakit kan? kita tak merasa atau tidak terdedah dengan kepentingan pengambilan "vitamin" untuk memenuhi keperluan seharian kita betul tak??

Ebby tak tuju kepada orang lain, tapi berkata kepada diri sendiri dan ingin jugak memberikan peringatan buat kawan-kawan di luar sana.

Ebby, seorang yang sangat susah nak makan ubat! Bukan baru sekarang tetapi dari kecil, tetapi kalau vitamin memang ebby sangat-sangat suka. DULU waktu kecil-kecil kalau ingat ebby suka makan vitamin minyak ikan jenama *SE*, eh dah cukup seronok malahan brbeangga dapat makan vitamin tu, almaklum mahal dan bukan semua orang dapat rasa mahupun memilikinya.

Hari berganti hari, bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun. Akhirnya saya sendiri pula menjadi seorang ibu kepada 4 orang puteri. Anugerah terindah ini sukar diuangkap, hanya yang dah bergelar ibu/mama/mummy/ummi sahaja akan merasainya.

Bila kita dah menjadi seorang mak, apa yang paling kita risau bila anak-anak tidak sihat. Tak kisah lah walau anak hanya bila orang dengar "ala, demam 37'C je pun!", tapi kita sebagai emak kemahen sampai tak tidur malam malahan kalau terlelap pun akan buat tidur kita tidak lena bukan?

4 Orang anak kami, masing-masing ada lemahnya dimana. Sehinggalah ebby kenal produk SHAKLEE

CERITA 4 PUTERI KAMI

Puteri-puteri kami antara yang kerap mengunjungi Klinik kerana 2 Orang Puteri kami ada masalah alergik dan semput. Kalau dulu, sebelum ebby kenal shaklee dan sebelum memberi anak-anak Omega Guard kami terpaksa berlumba-lumba ke Klinik untuk mengambil nebulazer buat 2 anak ini, kalau kena sekali gus, dua-dua la mereka neb kalau nasib begilir-gilir kami tpaksa lah berulang Bagan Lalang, Sepang ke Ar-Raudhah @Enstek,Negeri Sembilan atau Az-Zahra, Bangi. Ini antara Klinik yang kami selalu kunjungi selain Hospital Putrajaya. Seksanya rasa sebab di Sungai Pelek tiada klinik 24jam dan kami terpaksa ke kawasan y berdekatan. dekat tak dekat 60km jugak dari rumah. 


Sampailah awal Tahun 2016, Ebby mula memberikan Auliya Nutriferon disebabkan auliya dah mula sekolah. Tak nak lah nanti asik MC sbb seminggu kena 2-3x neb kan?

Dan alhamdulillah, kekerapan ebby mengunjungi Klinik untuk mengambil Nebulazer untuk auliya berkurang. Barulah ebby mencuba pula pada anak-anak yang lain. Ya memang betul orang kata mencegah lebih baik dari merawat. Ebby terlihat testimoni mengenai Omega Guard pula. So, apa lagi ikhtiar ebby bg anak-anak sentiasa sihat akhirnya membuahkan hasil.

Sekarangkan musim Tengkujuh di Kuala Terengganu, kalau lihat di mana-mana klinik ramai anak-anak yang terpaksa menunggu mesin nebulazer. Bukan anak je, malahan pengidap astma jugak.

Apa kata korang juga cuba Omega Guard ni dan rasai kehebatanNya.

Jom Ebby hidangkan testimoni yang membuatkan ebby sendiri terjatuh cinta dengan Omega Guard ini:


Berminat untuk mendapatkannya? Hubungi Ebby
SMS / Whatsapp : 012-956.9686
e-mail : ebby.shaklee@gmail.com


4 comments

Write comments
Nas Ibrahim
AUTHOR
November 28, 2016 at 9:39 PM delete

Memang betul B. Omega Guard banyak kelebihan. Dari anak, hingga org tua. Semua lihak dapat manfaatnya.

Reply
avatar
Nas Ibrahim
AUTHOR
November 28, 2016 at 9:40 PM delete

Memang betul B. Omega Guard banyak kelebihan. Dari anak, hingga org tua. Semua pihak dapat manfaatnya.

Reply
avatar
November 29, 2016 at 8:54 AM delete

semua orang memerlukan Omega3 dalam badan..bukan kanak2 atau orang tertentu sahaja:-)

Reply
avatar
November 29, 2016 at 11:29 AM delete

saya pun suka ambil omega guard..kalau ambil 3 biji lepas makan..rasa kenyang tue lebih lama ...anak2 mmg hari2 mtk omega guard..

Reply
avatar