Mudahnya Nak Slim

Tuesday, December 15, 2015 0 Comments A+ a-

Salam 1 Malaysia

wahh tajuk...tergoda tak...saje menggoda sebab mama dulu seorang yang gedebab...sape kenal mama dari sekolah tau la camne mama dulu yekk...

today nak stori camne nak kurus dengan mudah, selamat dan dalam waktu yang sama sihat  ...

ok...

pernah dengar tak OMEGA GUARD from SHAKLEE??

mesti da selalu dengar kan?

apa kena mengena lak OMEGA GUARD ngan kurus ni? biasa orang kata guna untuk sendi, otak dan batuk-batuk kan? ok...kalau anda semua nak tau..jeng jeng jeng


KAITAN ANTARA OMEGA & KURUS





Lemak Omega-3 membantu anda membakar lemak dengan membantu badan anda bertindak balas lebih baik kepada hormon yang dipanggil Leptin (Leptin adalah perkataan Yunani bagi nipis).

Leptin memberitahu badan anda (otak anda) untuk menyekat selera makan anda membuat anda makan lebih sedikit supaya anda boleh mengekalkan atau mengurangkan berat badan.



Laptin bantu kurus

Leptin meningkatkan metabolisme anda dengan meningkatkan pengeluaran tiroid anda (tiroid anda mengawal metabolisme anda).

Leptin juga menyebabkan badan anda untuk membakar lemak untuk tenaga yang begitu.

Jika badan anda tidak bertindak balas dengan baik kepada Leptin maka sebaliknya berlaku – Anda akan lapar, dan anda akan menyimpan lebih banyak lemak so … boleh mengambil Omega-3 lemak untuk membantu badan anda bertindak balas lebih baik untuk Leptin jadi anda boleh meningkatkan anda metabolisme pembakaran lemak.

Omega-3 lemak terdapat dalam salmon, flaxseeds, kacang, Omega-3 tambahan dan lain-lain. Ada 79 makanan mengandungi lemak omega-3 sebenarnya.


3 CARA OMEGA-3 MENURUNKAN BERAT BADAN

Lemak Omega 3 membantu anda mengawal rasa lapar dengan menstabilkan kandungan gula dalam darahSatu kajian Australia menunjukkan bahawa apabila orang mengambil Omega-3 lemak dalam program senaman membakar lebih banyak lemak berbanding orang yang bersenam (tanpa mengambil Omega-3 lemak) dan orang-orang yang mengambil lain-lain jenis lemak.Kajian yang dilakukan di Jepun & Czech republik mencadangkan bahawa Omega-3 lemak menghalang pembentukan lemak badan tepu dan kajian ini sama mencadangkan Omega-3 lemak menggalakkan lebih banyak pembakaran lemak.




so, insyaALLAH jika di amalkan bukan takat sihat...boleh cantik juga...:)

ini testimoni saya sendiri ....

Gambar Kiri tahun 2006 Dan Kanan 2015
mama start consume 2012

SHAKLEE IS ALWAYS SAFE, WORK & GREEN

SHAKLEE SENTIASA SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI


Ingin mendapat kulit yang cantik dengan Shaklee Collagen Powder?

Ingin mendapatkan vitamin yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan sebagai pendapatan sambilan?



FREE CONSULTATION FROM CERTIFIED CONSULTANT,

AFFORDABLE PRICE,

&

BUSSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!



EBBY

FB :Ebby MohFat @ Mama Ebby's Supplement

SID : 919801

email : ebby.shaklee@gmail.com